Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Καλή ανάσταση , καλή λευτεριά


7 σχόλια:

  1. Μακάρι οι πασχαλιές ν'ανθίσουν ξανά μέσα απ'τη νεκρή γη.Ολη η πλάση (μου) το περιμένει. Κι η ανέσπερη φλόγα της λαμπάδας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Best of choice!
    Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα, Καλή μας Μετάβαση σε κάθε καλό !!
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι να μεταδωσει η φλόγα της λαμπάδας μας , φλόγα στην ψυχή μας που καρτερά και σκιρτά από την αγάπη της να ζήσει. Γλυκιά μου φίλη, αγαπημένη μου Αννα, σου εύχομαι το φως που κουβαλάς , καλά να κρατά και σε όλους ζωή να φυσά. Είσαι καπετάνισσα!
    Ξένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ευχηθώ καλη Δημοκρατία. Η Δημοκρατία θέλει, συναίσθηση των πραγμάτων και όχι ανομίες. Τα μεγάλα κόμματα είναι ένοχα και για αυτο επιβάλλουν την ανομία . Καλη μας Δημοκρατία λοιπόν και επαναδιαπραγμάτευση εσωτερική....κυρίως
    ΣΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στέκω δίπλα σου παλικαρού! Καλή ανάσταση.
    ΝΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή μας ανάσταση . Ας κρατήσουμε αναμμένη την φλόγα της ψυχής μας και των ιδεών μας. Καλή μας δύναμη, καλό μας αγώνα,, καλή μας λευτεριά. Ας κρατήσουμε δυνατή την ελπίδα!
    Βάλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να αγαπηθούμε, έτσι διαφορετικοί όπως είμαστε . Και να πετάξουμε απο πάνω μας τα άχρηστα . Να μείνουμε συνεπείς, στην αγάπη μας.
    Να είσαι γερη και δυνατή Αννίτα μου
    Χρήστος Ραπτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή