Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Τι μπορώ να κάνω;





       - Τι μπορώ να κάνω για να με καταλάβουν ;
       - Τι μπορώ να κάνω για να τους βοηθήσω να με καταλάβουν ;
       - Τι μπορώ να κάνω για να μιλώ πιο απλά ;
       - Tι μπορώ να κάνω για να ελευθερωθώ ;

       - Γίνε ο χώρος


Άλλωστε είπαμε

Το σπίτι το κουβαλάς μέσα σου. Άλλωστε το σπίτι δεν είναι τόπος. Νιώθεις σπίτι σου, μέσα στον εαυτό σου. Καμιά φορά περνά όλη η ζωή και ψάχνεις το σπίτι σε λάθος μέρος. Θυμώνεις, αγριεύεις  τότε. Αναζητάς να ΄΄δείξεις '' σε όλους αυτούς που συναντάς στο δρόμο και δεν σε προσέχουν.

Γίνε ο χώρος.

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις με Ερωτήσεις
    - Τι μπορώ να κάνω για να με καταλάβουν ;
    αν είχες μπροστά σου ένα παιδί πως θα σου μιλούσε;

    - Τι μπορώ να κάνω για να τους βοηθήσω να με καταλάβουν ;
    Αν είχες μπροστά σου απλούς καθημερινούς ανθρώπους πως θα σου μιλούσαν;

    - Τι μπορώ να κάνω για να μιλώ πιο απλά ;
    Θέλουμε να μας καταλαβαίνουνε; Είμαστε σε θέση να μιλήσουμε τη γλώσσα τους ή το ξεροκαύκαλο μας τη χαρακτήρισε επιτηδευμένη, μη λόγια, άρα την απορρίψαμε από τον “πολύ” σκληρό μας δίσκο;
    - Tι μπορώ να κάνω για να ελευθερωθώ ;
    Μπορούμε να γίνουμε προσεγγίσιμοι; Θέλουμε;

    - Γίνε ο χώρος…
    όσο ανοίγουμε μέσα μας, ο χώρος μας από χωραφάκι γίνεται λιβάδι καταπράσινο, φιλόξενο για τους ανθρώπους που πραγματικά θέλουν να μας γνωρίσουν, να μας νιώσουν, να κυλιθούν σαν βαρελάκια στο φυσικό χορτοτάπητα μας, στο σπίτι μας, στο μέσα μας. Απενεργοποιώ τις ασπίδες δεν σημαίνει παράδοση άνευ όρων, όλα τα δάχτυλα του χεριού μας δεν είναι ίδια, έτσι και αυτοί που “σκοντάψαν” επάνω μας! Κάποια στιγμή μου κάνανε παρατήρηση (ο Λαλάκης) ότι μπήκα κάπου, έβγαλα τα παπούτσια, ήπια καφέ και την κοπάνησα…! στο ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ο Φιλοξενούμενος είναι ο Άρχοντας μου, από την στιγμή που τον προσκάλεσα… για τους δικούς μου λόγους βέβαια.
    Καλή σου Μέρα κορίτσι μου!
    Χρυσόθεμις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου στείλανε κάποιες σοφίες για το Χώρο μου

    "Θάρρος είναι να προχωράς ενώ φοβάσαι..."
    Dan Rather

    "Κάθε φορά που τα βλέπετε όλα μαύρα... Χαμογελάστε...
    είναι το καλύτερο διαλυτικό σκούρων χρωμάτων!!!

    Έχεις το πινέλο και τα δικά σου χρώματα. Ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα.
    Ν. Καζαντζάκης

    Καλή σου Μέρα, όλη Μέρα!
    Ηλέκτρα :-**

    ΑπάντησηΔιαγραφή