Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Απ΄έξω μας βλέπουμε καλύτερα


Μιλάω και παρατηρώ τις λέξεις και το μυστήριο που προέρχεται απ΄αυτό που σημαίνουν. Δεν άκουσες ποτέ τον εαυτό σου; Ακόμα περισσότερο απο το να με βλέπω απ΄έξω , αυτό δηλάδή που εσένα τουλάχιστον ,  σου επιτρέπουν οι καθρέφτες σου, θα ήθελα να με ακούω απ΄έξω ! Καμιά φορά βουλώνω τα αφτιά μου , για να ακούσω την φωνή μου μέσα μου, κι ακούω μόνο ένα αλλόκοτο μουρμούρισμα , σαν να ήμουν πιο κοντά σε μένα , και ν' άρχιζα ήδη να καταλαβαίνω ποιανού είναι η φωνή που μου ανήκει. Και  νιώθω έναν απέραντο φόβο που μ ΄έμποδίζει να συνεχίσω...

Fernando Pessoa απόσπασμα από το Ταξίδι στην Άβυσσο

Ταπεινό δικό μου σχόλιο, η αυτοπαρατήρηση είναι μια ύψιστη αρετή. Αυτοπαρατηρούμαστε όταν με διαύγεια προσπαθήσουμε να μας δούμε απ΄έξω , από πιο μακριά , από πιο ψηλά. Δεν θα μπορέσουμε όμως ποτέ να καταλάβουμε αν ακρωτηριαζόμαστε ή αν παλεύουμε για τα όνειρα μας , αν δεν κατορθώσουμε να ξεκολήσουμε από το εσωτερικό και δυσνόητο, εσωτερικό  μουρμουρητό μας . Βλέπεις τα χρώματα του κόσμου για να τα δεις πως απλώνονται και αγκαλίαζουν την γη, πρέπει να τα δεις απο ψηλά . Διαφορετικά βλέπεις την πατημασιά σου μόνο και αυτή θολή.



Χειροποίητη κούκλα Romantic Wonders
https://www.facebook.com/skepseis.lou#!/pages/Romantic-Wonders/211821288876263

4 σχόλια:

  1. Το να μπορέσουμε , να βγούμε από τα στενά όρια του εαυτού μας και να ταξιδέψουμε τον κόσμο πάνω σε μι ευρύχωρη βάρκα που μας δίνει χώρο να ονειρευτούμε και να δημιουργήσουμε, είναι σαν να ανοίγω το παράθυρο και να μπαίνουν χίλια πουλιά , στο σπίτι μας. Πουλιά που μεταφέρουν το μήνυμα της Άνοιξης. Πόσο μακριά απο αυτή την εικόνα ζούμε σήμερα και πόσο μακριά απο την αυτοπαρατήρηση αναπνέουμε. Μακάρι να γίνει κάτι και με αναστοχαστικές διαδικασίες να προχωρήσουμε , έτσι που να διακρίνουμε τα χλωρά από τ αξερά που μας πνίγουν πια
    Ξένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σηκώνω το ποτήρι μου και πίνω σε αυτή την μεγάλη ευχή και ευλογία, της ικανότητας της σωστής, και τίμιας αυτοπαρατήρησης! Αμήν!
    Βάλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από που αντλείς την αισιοδοξία και νά 'ξερα, μα τω Θεώ! Πραγματικά, σε θαυμάζω για το κουράγιο και την επιμονή σου. Πιστεύεις ότι βλέπουμε την πατημασιά μας, καν; Του άλλου την πατημασιά βλέπουμε και αν έχει πλατυποδία, τη βλέπουμε πεντακάθαρα. Αν τύχει και έχει θεόπνευστη συμμετρία, τη βλέπουμε θολά...
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχα θα συμφωνήσω με την Γιούλη σήμερα και θα προσθέσω πως δεν πάμε καν στον γιατρό , μπας και βρούμε γιατριά. έχει σηκωθεί πολλή σαχλαμάρα στον αέρα Αννίτα μου, ολλή σκόνη.
    ΝΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή