Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

θέλω να μην με φοβάσαι







Θέλω να μην με φοβάσαι , όταν σου μιλώ για τα αντίθετα. Όταν στέκομαι απέναντι σου και σου δείχνω την τρύπα που άφησαν , στο διάβα τους οι νεκροί. Θέλω να μην με φοβάσαι , όταν σου μιλώ με την καθαρή , δική μου συνείδηση και τα εξίσου με τα δικά σου αγνά κίνητρα, για το δικό μου δίκαιο. Θέλω να μην με φοβάσαι , όταν με λόγια γυμνά , δεν περπατώ για να σε συνατήσω τον δρόμο της κολακείας. Θέλω να μην με φοβάσαι , οταν σου μιλώ με τις δικές μου ακλόνητες πεποιθήσεις, για τις συνέπειες που εγώ βλέπω. Θέλω να μην με φοβάσαι , γιατί μόνο τότε ίσως να μπορέσεις να μου πεις πως μ΄αγαπάς. Μιας και η αγάπη , είναι και για τους δυό ανάγκη μας, βαθειά και αναλοίωτη.

4 σχόλια:

  1. ήταν θολό το τοπίο και καθάρισε. νομίζω είναι πολύ τυχερός ο άνθρωπος που ήταν πηγή μιας τέτοιας έμπνευσης. μου άρεσε. πολύ. θα το γράψω σε κομμάτι χαρτί. θα το διπλώσω και θα το βάλω μέσα σε ένα βιβλίο που έχω διαβάσει. κι όταν ξανά πέσω πάνω του, θα χαρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό!!! (Γέλα μου, γέλα μου δεν είμαι τρομοκράτης!... Είμαι το θύμα μιας απάτης...)
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγγίζεις όλες μας τις αισθήσεις.
    ΝΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή