Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Εσείς μπορείτε ακόμα να ονειρευέστε ;


10 σχόλια:

  1. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πιό μαγικό,τρυφερό και μελαγχολικό ξεκίνημα της μέρας μου μετά το "σ'αγαπώ" μου..Κι όλα αυτά τα δώρα θα με συντροφέψουν-είμαι σίγουρος- στις μικρές και μεγάλες στιγμές της αναγκαστικής μοναξιάς.Είμαι ευγνώμων στο πνεύμα σου και στην ψυχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ονειρεύομαι πια. Δεν ξέρω πότε θα ξαναέρθουν τα όνειρα μου. Ούτε καλά κοιμάμαι για να ονειρευτώ ή τουλάχιστον να θυμηθώ τι ονειρεύτηκα. Καμιά φορά ζω μέσα απο τις ζωές των άλλων , είμαι περίπου δυστυχής...Είμαι μπουχτισμένος. Άλλα περίμενα , άλλα περίμενα , άλλα ήρθαν...
    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καταπληκτικό και απαντώ ναι ναι ναι ναι ναι...
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tα όνειρα μου κόκκινα τα όνειρα σου άσπρα , πούχα μαζί που πλήθηκαν και έχουνε γίνει ροζ..
    Ναι Αννίτα μου ακόμα τα καταφέρνω
    Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Vevaivs!
    Xypnia, omvs, opvs eipame!

    Stous mpouxtismenous thelv na pv oti prokeitai gia energhtikh kai oxi pathhtikh diadikasia, kai an 'perimenoun na ksanaerthoun ta oneira tous', tha perimenoun poly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το όνειρο μας δίνει τη δύναμη να ξυπνήσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορώ και προσπαθώ να ονειρεύομαι τόσο, όσο χρειάζεται, για να μην ξεχάσω να ζήσω...
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή