Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Τα δίχως



Και ποιός σου είπε ότι κράτησα αυτά τα Δίχως μέσα μου;
Αφού  ο λόγος που μου τα έδωσες είναι για να δικαιολογήσεις το σχετικό , το σχεδόν μιας δήθεν ολικής καταστροφής.
Έτσι που με την βοήθεια σου να φθάσω στα όρια και ''δια ασήμαντον αφορμήν'' να εκραγώ. Ενάντια στον ευατό μου πρωτίστως.
Και να βρεις έτσι τον τρόπο να διακιολογήσεις απλουστεύοντας τα πάντα. Τριγυρίζοντας να λες αυτός βούλιαξε από την κρίση, τρελλάθηκε από την κρίση, μουγγάθηκε από την κρίση.
Μα εγώ τα πέταξα τα Δίχως από μέσα μου και οχυρώθηκα σε αυτά που δεν μπορεί κανείς να μου πάρει.
Και έγινε το τίποτα , τα πάντα.


Φωτογραφία από την ταινία στην άκρη του παραδείσου του Fatih Akin

2 σχόλια:

  1. Αντίσταση στη μεθοδευμένη "δι'ασήμαντον αφορμή" έκρηξη.Τέλειο!
    Καλή εβδομάδα, Αννιτάκι. Φιλιά πολλά!
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή