Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Πρωτοχρονιά






     Ένας όσο δεν πάει άλλο αγαπημένος μου άνθρωπος, πολύ μεγάλος σε ηλικία και άλλο τόσο και ακόμα πιο μεγάλος σε καρδιά και πνεύμονες για να αναπνέει θαλασσινό αέρα ακόμα και σε στεριές και να μένει στεγνός ακόμα κι όταν βρέχει πρόκες, σήμερα μου αποκάλυψε το μυστικό που τον διατηρεί στην πρώτη γραμμή της ζωής παρά τα χρόνια του. ΄΄Δίνω τη σωστή προτεραιότητα στα παράπονα μου''. Αυτό μου είπε μέσα σε μια στιγμή, τόσο απλά, τόσο αληθινά και συνάμα τόσο αλλόκοτα μακρινά. "Ούτε δεν περιμένω τίποτα, ούτε δεν θέλω τίποτα, ούτε δεν φοβάμαι. Φοβάμαι πολύ. Το χρόνο ειδικά και όσα αυτός μπορεί να φέρει."
Σιγά σιγά όσο τον άκουγα απλώθηκε μέσα μου μια βελούδινη ηρεμία. Αυτό είναι! Αυτή είναι η καλύτερη ευχή που μπορώ σε όλους να κάνω. Να δώσετε τη σωστή προτεραιότητα στα παράπονα σας. Δεν είναι καθόλου όλα το ίδιο σημαντικά. Γιατί αν είναι, είναι σαν όλα όσα συμβαίνουν να μας δίνουν την ίδια χαρά. Σαν να τα έχουμε όλα την ίδια ανάγκη ή σαν να μην συνειδητοποιούμε καν τι έχουμε ανάγκη. Αυτό όμως δεν συμβαίνει γιατί το καθετί που συμβαίνει στην ζωή φέρνει και αναλογεί στη δική του χαρά. 
     Έγειρα το κεφάλι μου λίγο μπροστά σε μια ιδιότυπη υπόκληση μπροστά του. 
      Τελικά τον Άγιο Βασίλη απλώς τον λέγαν μπαμπά. 


  Ζωγραφική Eric Puybaret

2 σχόλια:

  1. Είθε το βαρκάκι σου να αρμενίζει πολύ-πολύ το 2018, κάπου είχα διαβάσει οι κάβοι εγκυμονούν κινδύνους.
    https://www.youtube.com/watch?v=T0vkvpRoMwA
    :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραμένουμε στις επάλξεις, αισιόδοξοι και λάτρεις του ζεστού χαμόγελου. Σχωρνάμε τον πλησίον μας, αν κατά καιρούς τρέχει πανικόβλητος, μα τον μνημονεύουμε κιόλας-που και που τουλάχιστον-για να αντλήσει λίγο ζωφόρο αέρα. Με το να καθομαστε σταυροπόδι και χαμογελαστοί δεν αλλάζει κάτι. Συν Αθήνα και χείρα κίνει...!
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή